Contactgegevens

In verband met de verhuizing van kantoor is ons fysieke kantoor op woensdag 28 februari en donderdag 29 februari gesloten. We zijn deze dagen wel telefonisch bereikbaar.
Vanaf 1 maart kun je ons vinden in ons nieuwe pand aan de Erasmuslaan 5 in Utrecht (3584 AZ).

Bezoek ons

Lange Viestraat 2b
3511 BK Utrecht

Stuur een bericht

FAQ

u

Wat zijn jullie openingstijden?

Onze openingstijden zijn maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.30 uur.
Buiten deze tijden kun je ook contact opnemen met jouw specialist, zie hiervoor ons team.

Naast de feestdagen zijn wij ook gesloten op Goede Vrijdag en de dag na Hemelvaart.

u

Kan ik een afspraak inplannen?

Natuurlijk, we ontvangen je graag. Via ons team vind je de directe contactgegevens van onze specialisten. Het is ook mogelijk om contact op te nemen via ons algemene telefoonnummer.

Wij passen onze werkwijze aan op jouw behoefte. Ons contact kan efficiënt en waar mogelijk digitaal zijn of juist in jouw eigen vertrouwde omgeving plaatsvinden. Maar nog mooier: we streven ernaar dat een bezoek aan ons kantoor ook een beetje als thuiskomen voelt.

u

Wat is het kantooradres?

Ons adres is Lange Viestraat 2b in Utrecht.
Wij zijn gevestigd in House Modernes (Spaces). In dit gebouw zijn ook andere kantoren gevestigd.

u

Hoe kom ik bij jullie kantoor?

Het kantoor House Modernes in het centrum van Utrecht tegenover de Bijenkorf. Het trein- en busstation bevinden zich om de hoek. Ons kantooradres is Lange Viestraat 2b in Utrecht.

De dichtsbijzijnde parkeergarage is Q-Park La Vie bij de Bijenkorf. Alternatief is de parkeergarage P5 Hoog Catharijne.

u

Waar kan ik parkeren?

De dichtsbijzijnde parkeergarage is Q-Park La Vie bij de Bijenkorf. Alternatief is de parkeergarage P5 Hoog Catharijne.

u

Kunnen jullie mindervalide bezoekers ontvangen?

Ja ons kantoor is rolstoeltoegankelijk.

u

Wat gebeurt er met de akten die bij kantoor Hermans & Schuttevaer notarissen zijn getekend?

Justine, Inge en Annick werkten eerst bij het kantoor Hermans & Schuttevaer Notarissen. De akten die destijds getekend zijn door Justine of in het protocol van Justine (dit zie je aan het begin van de akte staan) zijn meeverhuisd naar JULI Notaris.
Een deel van deze akten bewaren wij op ons kantoor, oudere akten worden in een extern archief bewaard. Ook is een groot deel van de akten digitaal.

u

Ik heb een klacht. Waar kan ik die indienen?

Mocht je op enigerlei wijze ontevreden zijn over onze dienstverlening dan kun je een klacht indienen. Wij stellen het op prijs als je je klacht in eerste instantie met de betreffende notaris of medewerker bespreekt. Onze klachtenregeling is bij ons op te vragen.

u

Wat zijn jullie tarieven?

Wij willen je graag vooraf zoveel mogelijk duidelijkheid geven over de tarieven voor onze werkzaamheden. Daarom ontvang je bij aanvang van het dossier een opdrachtbevestiging met onze voorwaarden en tarieven.

Wij staan voor open en eerlijke communicatie. We laten dit ook zien in een verantwoorde prijsstelling en heldere afspraken. Wij brengen een vast uurtarief in rekening en waar mogelijk kunnen we een vaste prijsafspraak maken. Wij brengen geen kantoorkosten in rekening.

u

Hoe krijg ik een offerte?

Wil je een offerte, laat het ons dan weten via dit offerteformulier. Liever direct contact? Via ons team vind je de directe contactgegevens van onze specialisten.

Wij geven je dan exact op tegen welke voorwaarden en voor wat voor prijs wij onze diensten aan je kunnen verlenen. Met ondertekening van een offerte of een opdrachtbevestiging ligt vast op basis van welke voorwaarden wij onze diensten aan je verlenen.

JULI Notaris

Lange Viestraat 2b

3511 BK Utrecht

+31 (0)85 060 3585

We zijn er als je ons nodig hebt!

Adres

Lange Viestraat 2b
3511 BK Utrecht